Sider

torsdag 13. november 2008

Nok en kjedelig time...full av tanker.

Jaja....nå sitter jeg å venter på at skoledagen skal bli over.
ca. 1 og en halv time til. Sukk.....
Irriterer meg grenseløst at vi må ha norsk etter å ha skrevet historiestil i flere timer.....
Sitter og tenker litt for meg selv....og leter etter blogger til folk jeg kjenner...

Imorgen skal jeg til drammen. Skal spille junglboken der også...Jaja...nå er det offentligjort: SANDVIKA BARNE OG UNGDOMSTEATER SKAL SPILLE JUNGELBOKEN I DRAMMEN TEATER I HELGEN!!!!!!!!!
Etter det er det finito med jungelboken for denne gangen. Blir litt rart å ikke være på scenen hver helg...

Ah...godt å gå rundt med tanken om at jeg har fri imorgen....Sove leeenge...
Eller...må skrive på den analyseoppgaven til mandag....men det kan jeg jo dele på fredag og lørdag..

Neste uke blir det ikke noen stoore oppgaver, tror jeg... Hvis ikke norsklæreren min kommer med : JA, NÅ SKAL DERE ANALYSERE VILDANDEN AV HENRIK IBSEN.
Så filmversjonen på mandagen.... Og analyserte det på ungdomsskolen også, for en lærer som knapt nok skjønte noe av vildanden selv. Fikk ikke verdens beste karakter den gangen.

Men men...læreren har forsikret om at det ikke blir noen vildanden oppgave...Men....Man kan ALDRI være for sikker og trygg.

Ciao.

Ingen kommentarer: