Sider

fredag 21. november 2008

Endelig helg, og mindre enn en måned igjen til egypt.





Jaja....da var det helg igjen...Deilig. Har ikke hatt en eneste fri helg på over en måned.. Skal bli godt å bare slappe av og sove, og slappe av og se på filmer...og slappe av igjen, osv...Rett og slett gjøre ting jeg ikke har hatt tid til å gjøre på leeeeeeeeeenge. Alle leksene er gjort, så nå har jeg endelig tid. Eller...jeg må skrive ferdig norsktentamenen som jeg fikk utsatt til ubestemt tid, på grunn av Jungelboken. Jeg fikk lov til å ta den som en hjemmestil. Er nesten ferdig.

Imorgen skal jeg på Grease, som har hatt mye omtale på forhånd, på grunn av tv norges søking etter sandy og danny. Gleder meg!

Da har jeg skrevet nok for nå...
Legger ved noen bilder fra den store scenen i Drammen teater. De er øverst.

Jeg sa den var vakker, her har dere den.

Skriver mer senere idag.

Ingen kommentarer: