Sider

onsdag 12. november 2008

Alt for mye...ALT for mye...ALT FOR MYE FOR POKKER!!!!

Huff...for en slitsom uke.... Har 2 store innleveringer og en prøve på en uke.....
1. Medialekse: Analyse
2. Media prosjekt: Tegneserie
3. Historieprøve imorgen...80 sider å pugge!!!!

Men men...skal ikke bare skrive om lekser...
Nå er vi ferdig med Jungelboken i Sandvika teater!!! Obs...har kanskje ikke fortalt hvilken rolle jeg spiller i Jungelboken. Da forteller jeg det nå. Jeg spiller lille ulv, som er den minste ulven av 5-6 ulver. Eller... det vil si...jeg skulle spilt den minste ulven....men etter et par gode snakkerunder med sara, fikk jeg lov til å bli litt eldere, det vil si like gammel som pewee (mellom 5- 9 år.
Rollen min har blitt feiltolket drøssevis av ganger. Kan nevne noen eksempler:

Et lite barn, ser meg og roper til mamman sin...mamma se der!
Mamman snur seg og sier: Næmmen, for en fin apekatt. Det morsomme her var at akkurat i samme sekund, eller kanskje sekundet før, løp en av de som spiller apekatter forbi..
Hvordan kunne hun ta så feil? Hehe...
Jeg har også blitt kalt for ulvepappa... Kankje noe med ørelappene å gjøre...

Vel, vel...På begynnelsen av stykket sitter vi og liksom sover på scenen...Da får man lett med seg ulike kommentarer. Blant annet....Mamma, hva er de der? eller, Mamma, er de der dukker eller?...
For å summere det hele i 6 ord...Veldig koselig å være på scenen..

Men så må jeg komme med litt kritikk også...og det gjelder åpningscenen.
Hver eneste forestilling mister vi minst en unge og foreldre på grunn av ett vist brøl i begynnelsen. Jada,,,Sara ( regissøren) syntes begynnelsen var for snill eller for kjedelig..derfor satte hun inn Shere Kahn i første scene...Ja, god ide, hvis man vil trekke småbarn som publikum ( ironisk). Hvis man kanskje hadde trukket ned volumet noen hakk på brølene til shere kahn, eller ikke lagt på så mye effekter, så ville det gått bra tror jeg.
De som spiller shere khan får nemlig lagt på et ekte tigerbrøl som stemmeeffekt når de skal brøle. Og Dette skremmer jo da de aller minste. Mange av dem tror jo dyrene er ekte.

Jaja...nå har jeg skrevet meg igjennom en hel kjedelig norsktime..
Nå skal jeg hjem...Cya.

Ingen kommentarer: