Sider

torsdag 13. november 2008

Ferdig med prøve...endelig...
Skulle skrive en historiestil om norgeshistorie mellom 1500- tallet og 1800-tallet+ vise sammenheng mellom opplysningstidens ideer og regjering og styret idag.
Tror jeg klarte meg sånn rimelig...

Uansett...er både trøtt og halveis syk...Fremdeles hodepine, og har blitt litt rar i magen.
Når jeg kommer hjem ved 3, halv 4-tiden idag skal jeg sove og så må jeg gjøre ferdig tegneserien som skal leveres imorgen som mediaprosjekt. I tillegg må jeg skrive refleksjon, slik at læreren kan se hva jeg har tenkt nå jeg har laget tegneserien. Hvorfor har jeg for eksempel brukt de fargene, eller hvorfor har jeg valgt å bruke tegnebrett å tegne på?

Etter leksene skal jeg se ferdig Les Miserables som jeg begynte å se litt på for noen dager siden.
ZZZZZ og takk for idag.

Ingen kommentarer: