Sider

mandag 23. mars 2009

Månedens nyhet

Tenkte jeg skulle skrive et innlegg om hva som skjer rundt meg om dagen bortsett fra sykdommen, og skole.

Den største nyheten, som jeg egentlig burde meddelt for 2 uker siden, er:
JEG HAR FÅTT MEG MAC!!!!!!!! 
ENDELIG!!! HURRA!!!
Har ventet på det i flere år.
Var dyr (22000)+ (forsikring og supportavtale,, men det var verdt det. Den er så me bedre enn den gamle, som jeg fremdeles har hjemme. Man kan jo ikke forsette å arbeide for fullt på en pc som blir så varm. Jeg ble like forbauset hver gang over at det ikke ble svimerke i bordet.
Den ble reparert for en og en halv uke siden, så nå funker den greit igjen. Men likevel fortsetter jeg å jobbe med macen.

En annen ting er at jeg har fått russeklær og russekort...

Til slutt vil jeg bare si at jeg skal på bob dylan konsert på onsdag. Gleeeder meg!!!!!

Takk for nå...Ciao.

Ingen kommentarer: