Sider

torsdag 31. juli 2008

I england juhuu.

Er i england, sammen med mor og far. Vaeret har vaert fint hittil, saa jeg haaper det blir like pent de siste dagene jeg skal tilbringe her.
Akkurat naa er jeg i en by som heter Scarborough. Bor paa et hotell hvor jeg sover paa et aldeles nydelig soverom, med et ikke alt for pent bad.
Joda, badet er greit nok, men det er bare det at det er helt rosa.
Og da mener jeg ikke svakt pastellrosa, men skrikende sterkt rosa( huff, brrrrr).
Veggen er rosa,vasken er rosa og bilderammen er rosa. Ja til og med porselensflodhesten er rosa. Tydeligvis er rommet designet av en som loooooove rosa.
Men nok om den saken. Tidligere i englandsferien, har jeg vaert i norwich og i lincoln.
I lincoln var det en helt nydelig kirke. Jeg bare maapte da jeg kom inn, og etter det gikk bildene i loepende tempo. I tillegg hoerte jeg noe aldeles nydelig musikk( det vil si korsang fra et guttekor, lignende soelvguttene.
Som avsluttning vil jeg si at det er utrolig koselig aa vaere i england, og jeg kommer garantert til aa dra hit igjen.
Imorgen skal jeg til york, som vistnok skal vaere europas, kanskje verdens mest hjemsoekte by.
Gleder meg.
Skriver mer imorgen hvis ipoden har nok stroem. Skriver nemlig dette paa ipoden og via hotellets traadloese nettverk.
Har blitt parre brun, ikke solbrent i det hele tatt.

Ingen kommentarer: